Gedraag je!

 

In de kunst houdt ik over het algemeen wel van herhaling, herhaling geeft me rust. Zoals het werk ‘butterflies’ van Cathrine Swan, dat ondanks de verschillende patronen  voor mij rust uitstraalt.

 

 

In mijn tijd aan de Willem de Kooning Academie stond het thema herhaling al centraal. Op mijn diploma is dan ook het volgende te lezen: ‘Punniken, vervilten, vlechten, structuur & herhaling, gedrag dat leidt tot vorm. Presenteren is ook reflecteren, loslaten, afstand nemen, ruimte maken. Het vervolg laat zich raden, dus…gedraag je!’

Dat doe ik nu, me gedragen, vandaar dat ik een tweede infograph gemaakt heb met als thema de instructiemodellen. De eerste voldeed voor mijn gevoel nog niet helemaal. Vandaar dat ik het nu over een andere boeg gegooid heb. Met het presenteren van nog beeld over Instructie modellen, neem ik afstand, maak ik ruimte voor een volgend onderdeel.