Kigurumi?

Deze meisjes uit de Kigurumi scene bekijken in het schilderij van Melissa Haslam een meisje dat in het gras ligt. Ze lijken deze gewone mens te onderzoeken terwijl ze ook gefocust blijven op de schilder die hen in zijn beeld probeert te vangen. In de Kigurumi scene verbeeld je een levend knuffeldier door wat zij een ‘verkapte pyjama’ noemen te dragen. In dit schilderij kijken ze naar een meisje. Ieder van hen zal haar eigen verhaal over haar vormen, waarna ze hun verhalen kunnen delen.

Zo ervaar ik ook het presenteren van materialen waarin ik zoekende ben op dit blog. Er wordt naar gekeken en men  interpreteert de gegeven informatie op zijn eigen manier. Wat mij interessante feedback oplevert.

Wat ik in de infographics niet kan laten zien is de wijze waarop ik tot het doen van die uitspraken ben gekomen. Het denkwerk dat eraan vooraf gaat is meer iets voor het uiteindelijke paper. Wel laat het mijn zoektocht zien of ik in staat ben met zo weinig mogelijk middelen te laten zien waar ik op een dat moment ten opzichte van de materie sta. Zou ik de infographics langer kunnen maken, dan kan er meer informatie in. Maar helaas dat is niet mogelijk, tenzij je lid wordt en een x-bedrag per maand betaald, en daar heb ik nog geen zin in. Voor nu is het de spannende zoektocht hoe duidelijk en volledig te zijn op een klein formaat met gebruik van grafische middelen.

Op dit moment bevat de paper nog teveel van het een en te weinig van het ander, vandaar dat ik hem nog niet met jullie ga delen. Maar dat er een en ander gaande is, dat is wel zeker.

Om binnen de paper de ruimte efficiënt te gebruiken kun je ook de volgende manier toepassen, of gaat dat te ver😉